Pagini

Tuesday 22 April 2008

IUBESC....?!

m-am gandit sa fac o lista cu lucrurile pe care le iubesc..sa vad cate pot sa scriu sau cat ma tine imaginatia......deci......

IUBESC: chitara,ciocolata,sucul natural de mere,soarele si luna deopotriva,iubesc ploaia,mirosul de mar verde din camera mea,iubesc muzica mea,imi iubesc catelul tampit(cheef),iubesc placutza cu note muzicale de pe biroul meu,imi iubesc aparatul foto,il iubesc pe Zburlici(prima mea chitara),iubesc catelul cu care dorm si strutzocamila care imi sta mereu sub cap,iubesc dulapul meu care miroase a levantica,iubesc primul meu poster cu Avril care inca sta pe perete,iubesc inghetzata de cacao,iubesc pervazul geamului pe care stau si cant
,iubesc microfonul ala rupt al lui alex,imi iubesc banca de la scoala,imi iubesc siretele verzi,imi iubesc ochelarii pe care scrie NO RISK,iubesc jeleurile,iubesc pufuletii,iubesc sa scriu chestii pe care le postez pe blog,iubesc sa imi musc prietenul,imi iubesc toti cunoscutii,o iubesc chiar si pe silvia(care ma mai enerveaza uneori...dar ea asa nu e fata rea),o iubesc si pe diry,iubesc masina lui tata knd ma lasa sa o conduc,imi iubesc castanii din spatele casei,iubesc toamna knd ma plimb prin frunze,imi iubesc lenjeria albastra de pat,iubesc inelele,imi iubesc ankhul si pentagrama de la gat...iubesc....si totusi.....DACA IUBESC PREA MULT?

scuze daca v-am plictisit..daca ati reusit sa cititi pana aici..chiar faceti parte dintre oamenii pe care ii iubesc....


Adaugari(chestii care imi mai vin in minte....):iubesc primul cantec compus de mine,primul sarut



1 comment:

  1. deci ma iubesti si pe mine:D Ploaia nu o iubesti? Drumul spre scoala nu il iubesti? Prima iubire nu o iubesti? Primul cantec al tau nu il iubesti? Andrei din BUCURESTI

    ReplyDelete