Pagini

Tuesday 29 July 2008

Netul bata'l vina..



Am navigat un pic prin apale involburate ale internetului si am gasit intr-un final ceea ce cautam...poze de la sighisoara..si nu oricum ..poze in care aparem noi....in prima suntem surprinsi in timp ce faceam un ban cinstit(chiar daca dupa ne-au luat jandarmii)
Si inca o poza in care a fost surprins un prieten de-al meu
Daca mai navigati si voi cei care ati fost la festival poate va gasiti in vreo poza...sau in vreun filmulet pe youtube...unde sper s apar si eu ca la cati au filmat cand cantam..macar unu trebuie sa le puna si pe net....:)

2 comments:

  1. Am filmat eu. Gasesti filmele la mine pe blog aici http://www.avramseby.com/poze-si-filme-festival-sighisoara-2008 :)

    ReplyDelete
  2. dau limbi limbi limbi :P dau limbi dau :D

    ReplyDelete