Pagini

Monday 7 July 2008

A trecut si bacul...


Gata..am terminat oficial liceul...am dat bacul..si am trecut prin emotiile pe care orice tanar trebuie sa le simta in acele momente....zarva mare in curtea liceului..dimineata...pentru unii poate prea dimineata..carti,caiete fituici..o ultima recapitulare(chiar daca una in zadar) iar apoi intrarea in clase..iti cauti banca linistit..te uiti in jur si incepi sa socializezi..doar doar noul "prieten" din fata ta sau din spate te va considera de treaba si in timpul examenului va fi dornic sa iti trimita o ciorna pe sub mana....3 ore de stres(asta in teorie...vreo ora jumate in practica)..si apoi...fuga acasa pentru a te pregati pentru examenul de maine...sincer mi s-a parut interesanta aceasta experienta numita BAC...are multe dezavantaje,pentru ca la un moment dat te face sa realizezi ca notele finale nu oglindesc exact cunostintele elevilor.....apoi dupa doua saptamani in care refuzi sa iesi la bere cu prietenii...faci un penultim drum spre scoala sa aflii rezultatele..nu atat ale tale cat ale celorlalti..cat o fi luat X sau Georgescu..dar Popescu....apoi pleci fericit...(asta cel putin in cazul meu)...spre casa si usurat ca poti sa iti continui oarecum viata...pentru mine bacul asta m-a tinut un pic pe loc....insa si cand mi-a dat drumu'...si cand da drumu celorlalti te propulseaza mult mai departe decat ai fi crezut.....si uite asa....am trecut noi si de Bac-ul asta....

1 comment:

  1. asa e la bac, de fapt examenul asta te maturizeaza foarte mult!
    La facultate se schimba absolut totul, nu mai alearga profesorii in pauze dupa tine sa intri la ora, iesi cand vrei in timpul cursului sa fumezi o tigara, ai mai multa libertate. In liceu totusi nu aveai atata libertate, profesorii erau mai aproape de tine iti cunosteau problemele personale, parintzii.....
    Multa bafta in continuare

    ReplyDelete