Pagini

Wednesday 17 September 2008

Am cam ignorat acest blog...pentru simplul motiv ca am mai facut unul....linkul este urmatorul http://fatacuchitara.wordpress.com . Cum am spus si acolo,nu am un motiv intradevar intemeiat,pentru al doilea blog...acolo vor fi "chestii" un pic mai diferite fata de ce veti gasi aici...acum sa revin....Am fost doua zile la brasov..am dormit pentru prima oara in patul care ma va purta in urmatorii 3 ani pe "culmile" somnului...imi place brasovul mult,nu am un motiv anume..pur si simplu ma fascineaza...cu cat stau mai mult in brasov cu atat il gasesc mai fascinant....poate ca voi cei care locuiti acolo v-ati saturat deja de el,eu insa nu cred ca ma voi putea satura vreodata....imi place si cu asta basta....deja imi e dor...abia astept sa incep facultatea:)

No comments:

Post a Comment