Pagini

Tuesday 2 September 2008

FOLK SI BERE


Azi sunt tristă..si ieri am fost....am rămas fără chitara....impropriu spus totuşi încă mai am chitara,dar nu mai pot sa cant la ea,pentru simplul motiv ca a suferit un accident...nu vreau sa speculez dar intr-un singur moment chitara nu s-a aflat lîngă mine..si mai mult ca sigur atunci s-a intamplat....well...acum am început sa strîng bani ca sa îmi iau alta...cu toate k tin prea mult si la "six"-ul meu....
În acest weekedn a fost la Poiana Braşov Ciucas Montanfest....pe scurt 2 zile de muzica folk si bere ieftină....a fost frumos...a cîntat baniciu si vintila...ne-a readus aminte de Pitis....am cîntat cu ei...cu chitara..cu voce...in a doua seara Alifantis si Berti ne-a făcut sa fim puţin melancolici si cu chef de viaţa si de băut bere...am cîntat am băut iar am cîntat..am urcat si pe scena..a fost frumos...intradevar un festival foarte draguţ...sper din tot sufletul sa ajung si la anul...sunt folkista..si ma mandresc cu asta...chiar daca ignorantii spun ca sunt varza...ascult folk,cant folk,iubesc folkul....

No comments:

Post a Comment