Pagini

Tuesday 2 March 2010

Unde esti?!

             M-am trezit.Unde esti?! Camera era goala. Peretii fumurii m-au facut sa realizez ca nu sunt in camera mea...Pe peretele din dreapta patul se intindea lenes sub cearceafurile verzi....Pe noptiera cartea deschisa si langa o ceasca de cafea...Unde esti?! Ma simteam foarte ametita, nu imi dadeam seama cand ai disparut de langa mine, si nici ce se intamplase cu adevarat... Pe masuta joasa lasase un trandafir... Dar cine?! Cine a fost aseara aici?! Cine m-a tinut in brate? Cine mi-a citit poezii de dragoste aseara?! Mai ales cine mi-a facut cafeaua de dimineata?! Nu inteleg ce se intampla... Totul este in ceata... Cine m-a invelit aseara?! Cine m-a sarutat pe frunte de noapte buna?!... Unde esti?!
             Am iesit pe strada. Primul om care mi-a iesit in cale semana cu tine, i-am zambit dar mi-am continuat drumul... In tramvai te-am vazut stand pe scaun, dar nu erai tu... Apoi la cafenea dupa munca te asezasei la masa mea, dar apoi ti-ai cerut scuze...nu erai tu, altcineva isi cauta jumateatea...oare chiar ma confundase?
              Unde esti?! In jur este multa ceata, copii se joaca cu mingea, un catel latra fara sens la un fluture ce leneveste pe o floare...nu inteleg... te-am pierdut, dar te vreau inapoi! Acum...nu stiu cum arati, nu stiu cum te cheama si nici macar unde stai...insa tu m-ai vizitat de ,multe ori, m-ai sarutat pe frunte asa cum stii ca imi place... m-ai tinut in brate in noptile furtunoase si mi-ai cantat cand nu ma simteam bine... Mi-ai adus cate un trandafir cand eram doborata de greutati si inca un trandafir cand le depaseam cu zambetul pe buze...M-ai luat de mana cand mi-a fost frica sa pasesc inainte, si m-ai ajutat sa trec peste gropile ce imi apareau in fata...          
            Unde esti?!
           Sa stii ca nu te mai caut...de azi am sa incep sa te astept. Stiu ca ai sa apari, poate intr-un tramvai aglomerat, poate intr-o cafenea ciudata si plina de fum, poate pe o strada invechita si prafuita.... Unde esti?! Eu?! Sunt aici si te astept, sa ma tii iar in brate, sa ma saruti pe frunte, sa mirosi a mere verzi, sa fi cu mine...Unde esti?!



picture credits goes to:shime-shanga

4 comments:

  1. feelin alone?




    rochin-

    ReplyDelete
  2. not....just beeing dreamy:)

    ReplyDelete
  3. Eu il vad in fiecare zi, dar inca ma intreb unde e.Il vad, e in fata mea..dar unde?N'am idee..
    Stiu, e la scoala, e un etaj mai jos; da,da, penultima usa pe dreapta, prima banca, in coltul de langa hol..dar unde e?Unde e el de fapt?Mi-a zis ca ma iubeste..dar pleaca sa nu'l pot gasi.

    ReplyDelete
  4. poate e la un gand distanta.... incearca sa il strigi in gand si are sa apara... un lucru e sigur... are sa vina cat de repede poate... si cand va veni... nu are sa mai plece...

    ReplyDelete