Pagini

Monday 14 March 2011

Bucuresti vs Brasov

               Asta va fi un post cum nu a mai fost de mult pe Blogul meu... Sunt in Bucuresti de cateva zile si imi dau incet incet seama ca orasul asta nu e chiar atat de groaznic pe cat mi-am imaginat. Intradevar caini si cresetori gasesc la tot pasul dar daca stau mai bine sa ma gandesc unde nu vedem asa ceva pe strazi la noi in tara?
             Oficial m-am indragostit de parcurile din Bucuresti, am fost in Chismigiu,Tineretului si Herastrau... In tineretului chiar am dat de doi tineri care aveau o chitara si nu m-am putut abtine sa nu intru in vorba cu ei... Am cantat pe marginea lacului si a fost genial... Este multa natura in jurul tau in parcurile Bucurestene si lucrul asta m-a ajutat sa imi mai tin in frau dorul de Brasov si de iubitul meu...
           La metrou miroase foarte..metalic sa zic asa dar nu arata chiar atat de rau pe cat mi-am imaginat. Am reusit sa ma incurc la o statie si m-am plimbat incoace si incolo cu metroul intre doua statii dar pana la urma m-am urcat in metroul care trebuia. Incep sa cred ca imaginea pe care o aveam eu in minte referitor la Bucuresti arata precum Japonia dupa Tsunami si din cauza asta acum sunt surprinsa placut. Totusi nu as da Brasovul pe Bucuresti.
       Bucurestiul este foarte aglomerat, Brasovul este mai putin aglomerat dar cu oameni mai faini.
       Bucurestiul are baruri si localuri mai multe, Brasovul are mai putine dar cu mai mult bun gust.
       Bucurestiul are parcuri enorme cu lacuri imense si rate salbatice, Brasovul e la doi pasi de munte si de natura salbatica.
       Bucurestiul iti ofera alte conditii in care sa iti desfasori munca, Brasovul are conditii minime dar se axeaza pe legatura dintre oameni.

                In final felicit Bucurestiul pentru parcurile si cladirile impresionante pe care le au, insa preferatul meu ramane Brasovul.














8 comments:

  1. Brasovul nu miroase a "mega toaleta publica" ca si Bucurestiul, intradevar sunt faine amnadoua dar Brasovul e mult mai tare ca Bucurestiul chiar daca-i mic....
    Distractie placuta in Bucuresti si acomodare rapida!

    ReplyDelete
  2. În București umblă mulți borfași, iar în Brașov umblă drăgalașii ursuleți. :P :)

    ReplyDelete
  3. dar mai bine dai nas in nas cu un ursuletz "dragalas" care oricum nu o sa te bage in seama daca nu te iei de el decat sa dai de un borfas care se ia de tine doar pentru ca treci pe langa el=))

    ReplyDelete
  4. Mereu te-am "invidiat" ca locuiesti intr-un oras asa de frumos.

    ReplyDelete
  5. Desi sunt bucurestean, si eu as da Bucurestiul pe Brasov. Brasovul a fost facut de nemti deci... se vede diferenta. Plus ca mai e o vorba: cu cat te duci mai in Nord cu atat lumea e mai civilizata. Mai sunt niste chestii care Bucurestiul le are in plus fata de toate orasele si pe tine sigur te intereseaza: Magazine de instrumente muzicale. Sunt vreo 8-9 majoriatetea in centru pe o raza de 2 km, unde poti gasi orice se gaseste si afara. Si foarte foarte multe concerte, de la formatiile mari si artistii de afara, pana la micile concerte de blues, jazz, folk din cluburi. Imi pare rau ca nu ne-am putut vedea.
    Andrei

    ReplyDelete
  6. he he Andrei,

    Am dat si de magazinele respective si concerte avem si noi in Brasov, ce-i drept nu atat de des si cu "nume" atat de mari dar oricum...sunt multumita:)

    ReplyDelete
  7. Hmmm... Ma bucur ca am contribuit aceasta parere :D. Multa lume din provincie nu cunoaste Capitala si din cauza asta, o uraste.
    Pub-uri,Rock,Jazz,Muzica Clasica,Teatru,Muzee,Parcuri,Tipe bune si manga prin toate barurile,job-uri multe,stadioane,multa tehnologie si gasesti cam tot ce vrei de pe piata. Minusurile sunt tiganii din vreo 3 cartiere,manelistii de peste tot,aglomeratia,generatia Fast-Food si aerul poluat dar nu la un nivel alarmant.
    In schimb Brasovul imi place pentru liniste, curatenie,arhitectura veche intacta,natura. Dar eu nu as da Bucurestiul pe Brasov nici mort! (ar merge o casa de vacanta). As prefera o casa la marginea capitalei ,unde stiu ca am toate posibilitatile si linistea necesara.
    Cat despre borfasii din Bucuresti.... Trebuie sa fi prost sa-ti iei o palma :))

    ReplyDelete
  8. Fiecare oras are bune si rele. Bucurestiul e ditamai metropola cu peste 2 milioane de locuitori, nu ar avea cum sa nu aibe caini vagabonti, cersetori si sa fie poluat, in schimb Brasovul e un oras de munte linistit si pasnic.. dar sincer prefer Sibiul .. anyway, fain articolul asta

    ReplyDelete