Pagini

Saturday 20 August 2011

L.A.M.-Trupa din aceasta duminica

Salutare,
Cum am zis saptamana trecuta, in fiecare duminica o sa promovez o trupa noua, mai putin cunoscuta pentru unii dintre voi. Astazi este vorba despre L.A.M. :)

Andrei, cel cu care am cantat in Sinaia acum vreo 3 ani s-a pus pe treaba si alaturi de inca cativa oameni au format o trupa care in acest moment este in plina ascensiune:) Mai jos aveti un mic "interviu" cu Andrei:

Me:: De unde vine acest nume? Banuiesc ca sunt niste initiale.
Andrei: Exact, este vorba despre Lavinia, Augustin, si Miron, pe mine ma cheama si Miron. Noi cantam impreuna de prin 2009, dar anul trecut am inscris o piesa la un concurs si am avut nevoie de un nume. Acesta a fost cel mai la indemana. 

Me: Povesteste-ne despre City of Angels.
Andrei: Cty of Angels este ultimul nostru disc compus doar de mine si Lavinia Enache,  si inregistrat in casele noastre. Este un disc care abordeaza diverse teme, in general sociale. Am incercat sa promovam fiecare melodie pe facebook cu ajutorul unei imagini.
Me: In ce gen l-ai incadra?
Andrei: Ne-am jucat cu mai multe genuri. Genul principal cred ca e rock/acustic, dar mai sunt si influente de funk, blues si heavy metall.
Me:  Cum ati scris melodiile?
Andrei: Pai uitandu-ne in jurul nostru. In general Lavinia se ocupa de texte dar la cateva piese am scris si eu vorbele. De exemplu “People who die” e singura piesa la care eu am scris singur textul, si am fost inspirat de ce am vazut ca se intampla in Libia.
Sau “Unemployed” atunci cand eram fara loc de munca si mergeam la zeci de interviuri.
Me: Mass Media Polluton?
Andrei: Un mesaj foarte clar pentru ceea ce se promoveaza la TV. In rest ascultati discul si va veti da si singuri seama (rade). Il gasiti pe facebook la sectiunea band profile.
Me: Acum sa vorbim despre ultima voastra piesa, “Funky Love”.
Andrei: Este o piesa funk, care in momentul in care am compus-o, am scris si un text ce nu avea nici o legatura cu cel de acum. Lavinia cand a ascultat-o s-a indragosit pe loc de ea si a gasit niste versuri care se pliau mai bine pe ritm. Este o piesa hot, care dupa cum mi-a zis o prietena, iti urca toti hormonii in cap (rade). De clip s-a ocupat Lavinia, si zic eu ca s-a ocupat destul de bine. Sunt imagini montate de ea din filmul “Sin City”.
Me: Ceva proiecte?
Andrei: Pai pe termen scurt stiu ca acum mai lucram la niste piese, in paralel Lavinia lucreaza la un disc al ei cu piese folk, la care o mai ajut si eu . Iar pe termen mai lung, am vrea sa gasim un loc, un club ceva, unde sa facem o cantare. Iar pe termen foarte lung, visul meu e sa intram in studio sa inregistram piesele astea de-adevartelea. Si ne mai gandeam sa facem un disc cu muzica pentru copii, cred ca ar suna interesant

Me: Ce instrumente mai folosesti?
Andrei: Pai eu acum am o chitara electroacustica Ibanez V72ece exact ca si a ta, iar daca nu ma insel am cantat cu ea si cu tine la Brasov in fata la Biserica Neagra.
Me: Asa este.
Andrei: Iar electrica, momentan cant pe un Squier Telecaster Standard in principal, dar am un Squier Stratocaster pe care inca il pregatesc. Mai am si o clapa care ma ajuta la inregistrari.
Me: Pedale, amp-uri?
Andrei: Pai un procesor Zoom G1, pedala de wah Cry Baby si apoi printr-un amplificator Fender 65R care il stie tot blocul (rade). Mai am si un procesor Korg dar il folosesc doar la inregistrari fiindca are mai multe efecte.
Me: In final doresti sa spui ceva celor care citesc acest blog?
Andrei: Sa asculte cat mai multa muzica. Multumesc.



Pe cei de la L.A.M ii putei gasii usor pe facebook : LAM . E o trupa care merita ascultata si promovata, asa ca de ce sa nu incepem de aici?:)

Mai jos gasiti clipul de care vorbea Andrei pentru ultima piesa"Funky Love". Let's all get funky and listen to them.




No comments:

Post a Comment