Pagini

Sunday 22 January 2012

Butterflies in My Stomach

         Aseara in timp ce pregateam cina, am auzit la un post de radio o melodie care m-a atras din punct de vedere al sound-ului. Sunt o gasca de oameni romani care prin 2005 daca imi aduc eu bine aminte au pus de-o trupa. Nu le-am dat prea multa importanta pentru ca eram ocupata cu mixerul de bucatarie, iar azi de dimineata cand a intrat pe youtube, mi se recomanda un videoclip:

              Ce pot sa zic, imi place foarte mult linia melodica, sunt un pic altfel oamenii astia, dar am  ceva dubii la capitolul versuri. Sunt destul de putine si unele se repeta obsesiv. La prima vedere am crezut ca asa sunt toate si am dat ulterior peste alta melodie ( ca doar asa se intampla pe youtube cand treci din link in link):


               Parerea mea pentru moment ramane aceiasi, mai au de lucrat un pic la versuri, vrem mai  multe cuvinteeeee, mai multe metafore si epitete. In rest oamenii fac o treaba buna :)

No comments:

Post a Comment