Pagini

Monday 23 January 2012

Sick day

           Am racit, ca de obicei la aproape o saptamana dupa ce am stat in curent. (Organism tampit mai am si eu). Azi n-am fost in stare sa ajung la munca, cand am deschis prima data ochii durerea de cap cu care ma luptasem aseara inainte sa ma bag la somn a revenit...Dupa ce m-am trezit am mai adormit de doua ori cate jumatate de ora...
           Am ales ca tratament pe langa pastilutze si ceaiuri si atmosfera din copilarie adica biscuiti cu lape si desene animate. Acum mi-e pofta de pufuleti si ma uit la Timon Si Pumba :X
            Voi cum va tratati de raceala? Ce metode mai "ciudate" aveti?

3 comments:

  1. Frectie cu otet, te asezi intre doua felii de paine si adaugi salata dupa gust si estetica.

    Asta e reteta mea de succes.
    Insanatosire grabnica!

    ReplyDelete
  2. Eu beau ceai si ma uit pe blog`ul tau, cred ca ma voi duce in pat, ma doare carnea de pe mine

    ReplyDelete
  3. :) Sper anonimule/anonimo sa iti revii curand:) si sper ca blogul asta sa iti aduca caldura de care ai nevoie

    ReplyDelete