Pagini

Monday 18 February 2013

Love you till the end of time

Ce fericire pe capul minutelor si orelor, trec repede una pe langa alta, nu stau nu simt si nu gandesc, sunt nepasatoare, mereu altele si fug cat pot de repede de cel care are nevoie de ele.
Sunt geloasa pe ele, sunt fericite si pot fi oricand oriunde, acum este ora 2 si 5 minute aici, acum este 12 si 5 minute acolo, nu au granite nu au interdictii nu au bagaje si pot fi oricand oriunde mai repede decat ne putem imagina.
Astept si numar minutele astea nesuferite pana cand o sa ajung si eu unde trebuie sa fiu, si parca nesuferitele isi bat joc de mine, pentru ca in loc sa se grabeasca o fac intentionat si stau la mine si ma privesc indelung cat le convine lor , doar ca sa vada cum sufar.
L-am chemat pe Mos Ene in podul casei acum doua seri si i-am zis sa se ia de ele, sa le spuna sa se grabeasca, sa treaca mai repede pe langa mine ca sa ajung odata ACOLO, dar mi-a zis ca e batran si acum nu mai are aceiasi putere asupra lor nu stie daca poate face ceva. L-am ademenit cu niste wiskey dintr-o sticla prafuita si mi-a zis ca ma va ajuta ca macar orele tarzii din noapte sa treaca repde, dar la cate paharele a baut nu stiu daca isi va aminti promisiunea facuta.
M-am certat acum  o seara cu ora 22 si 2 minute, parca era o reuniune a dublatilor si radeau si faceau misto ca mai dureaza pana cand o sa fie ora 22 si 2 minute si nu voi fi singura. Am incercat sa ii ignor dar cele doua minute cu rasul lor sarcastic imi acoperea gandirea si m-a intristat...
Mai sunt multe ore si minute si secunde pe care trebuie sa astept sa treaca, poate totusi face Mos Ene o smecherie ceva si ma ajuta...cu conditia sa nu miroasa a wiskey cand o face...


Te iubesc :) de acum pentru totdeauna!

No comments:

Post a Comment