Pagini

Friday 8 March 2013

Bucura-te de primavara in mod natural

De dimineata am tras lenesa perdeaua de la geam si cateva raze timide de soare mi-au dat de veste ca in sfarsit primavara a venit. Am sarit in tenisi, mi-am luat cei mai comozi blugi din dulap, am aruncat pe mine un tricou, mi-am pus castile in urechi si am iesit afara.
Treceau pe langa mine numai fete deghizate, m-am gandit ca poate visez si acesta este unul din acele vise din care te trezesti plin de sudori tipand. Am inceput sa alerg, eram speriata de ce vedeam in jurul meu, prea multe masti, prea multa falsitate, prea multe zambete desenate. Dupa ceva timp am simtit ca obosesc asa ca m-am asezat la umbra unui copac. Soarele timid mi-a soptit:
-Deci si tu te sperii de modul in care au grija de ele tinerele din ziua  de azi?
-Crezi ca asta inseamna sa ai grija de tine? Eu numai ce m-am trezit, am deschis dulapiorul din baie unde am gama de produse Farmec Natural , m-am jucat si rasfatat un pic cu ele si apoi am iesit afara fara teama sa te intampin.
- Asa ar trebui sa faca orice fata plina de incredere in sine. Niciodata nu m-am inteles cu arganul, galbenele si  aloe vera dar ma bucur sa vad ca ele aduc stralucire pe chipurile voastre, sau cel putin pe ale unora dintre voi
-Da..pacat ca nu pot face mai mult...
-Cum nu? Femeile sigure pe ele precum Guila, Ambasadoare a gamei Farmec Natural stiu ce au de facut, sa fie increzatoare, sa poarte mereu un zambet natural si sa se bucure de viata.
-Ai dreptate dragul meu bulgare galben, Indragostete-te de viata!
M-am ridicat si am inceput sa alerg din nou in ritm de jogging de aceasta data spre casa, am vazut ca niste priviri indiscrete ma urmeau pas cu pas insa nu le-am dat importanta, pentru ca viata are mai mult Farmec atunci cand esti naturala si zambesti din toata inima.
M-am saturat de mastile tinerelor din ziua de astazi si mi-as dori sa existe cineva care sa le ajute sa isi redescopere frumusetea exterioara pentru ca o data cu ea si cea interioara isi va face simtita prezenta. Cred ca ascunzand un chip frumos sub tone de produse cosmetice nu face decat sa te inchida si sa te tina departe de ceilalti, pe cand naturaletea iti va dezvalui multiple modalitati de a te bucura de viata pas cu pas.
Sa aruncam mastile zic, primavara a venit si cu siguranta vrea sa ne daruiasca ce-i mai bun, noi trebuie doar sa stim sa primim energia aceasta proaspata si sa ne bucuram de ea.
Va invit deci ca in aceasta primavara sa lansam un nou trend "Bucura-te de primavara in mod natural"



Daca aveti neoie de ajutor si vreti sa va bucurati si voi de primavara in mod natural, va recomand cu incredere sa aruncati un ochi aici:  Site oficial Farmec-Natural   ;
Farmec;
Iar daca vreti sa fiti la curent cu gama aceasta de produse naturale dati si un like pe Facebook-Farmec Company sau ii puteti urmari in tihna pe Twitter



Articolul numarul 1 - Competitia Anuala Blogger

No comments:

Post a Comment