Pagini

Friday 8 March 2013

Competitia anuala de blogging

          Azi am primit o veste extraordinara, dar voi incepe mai intai prin a ura "La multi ani", femeilor din toata lumea si in mod special cititoarelor:).
         Dupa cele 10 ore de cand sunt plecata de acasa am reusit sa ajung si in fata laptopului (de parca la munca nu petrec destul timp cu ochii in monitor), si am dat peste un e-mail destul de interesant care ma invita intr-un mod foarte sociabil si tineresc sa particip la "competitia anuala de blogging". Bineinteles ca am citit mailul pe nerasuflate si am intrat repede pe link-ul indicat mai ales ca astazi este ultima zi de inscrieri.
         Toata nebunia asta se desfasoara pe parcursul unei singure luni si ar fi dedicata din cate am inteles venirii primaverii si femeilor (doamne, ce ne mai place sa fim alintate si sa ni se ofere atentie).
          Asadar, ma inscriu si eu zic, ca doar pasiune si imaginatie am destula, timp trebuie sa imi fac si de restul...caramele:)

Daca doriti si voi mai multe detalii  puteti accesa: Super-Blog.Eu


Si ca tot e ziua femeii si o poza cu niste ciudati :)


2 comments:

  1. Iti multumim pentru participare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu va multumesc ca mai exista si astfel de activitati si ca "blogosfera" are motive pentru care sa creasca si sa devina din ce in ce mai interesanta:)

      Delete