Pagini

Saturday 16 March 2013

Doriti pe cineva sa va inspire? Mama mai are ceva timp liber



“I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil. I am just a small girl in a big world trying to find someone to love.”


"I'm very definitely a woman
and I enjoy it"



Pentru cei care nu si-au dat seama deja citatele au apartinut lui Marilyn Monroe. Consider ca este una dintre cele mai cunoscute femei din toate timpurile, si nu doar frumusetea au facut-o celebra ci si dorinta de a izbuti intr-o lume a barbatilor.Cred ca de la ea multe femei ar avea ce invata si ar putea vedea in ea un adevarat model de urmat.

Intodeauna eleganta si cu zambetul mereu pe buze cea mai puternica femeie pe care o cunosc si care este pentru mine o adevarata inspiratie este insa mama mea. Stiu ca probabil este un cliseu, dar daca ati ajunge sa o cunoasteti ati dori instant sa fie si mama voastra:)

De la ea am invatat sa imi descopar feminitatea, cand venea cu cate o fustita la mine eu o aruncam cat colo si alegeam in locul ei perechea rupta de jeansi in genunchi. Cu timpul insa privind-o am inteles cat de important este ca in ziua de astazi ca fata sa fi feminina, si in acest sens bine mai zicea Marilyn:



Tot ea a fost prima care mi-a pus o pereche de pantofi cu toc in picioare, si nu orice toc ci unul destul de mare, am izbucnit in ras initial si nu am crezut ca va reusi sa ma conving sa merg pe tocuri vreodata si uite asa am ajuns sa imi "belesc" ochii la pantofii cu toc din vitrinele magazinelor.

Mama m-a invatat sa fiu curajoasa si sa imi mentin mereu opinia, m-a invatat sa fiu independenta si sa traiesc in egalitate cu barbatii din jur. Ea m-a invatat sa pun pasiune in tot ceea ce fac dar in acelasi timp sa imi pastrez feminitatea. Chiar si atunci cand mergeam la ceva concerte cu chitara imi aminteam ca sunt totusi o domnisoara care trebuie sa se comporte frumos si nu un baietan pletos.

De la ea am invatat ca poti avea un suflet romantic, feminin si ca in exterior poti arata celorlati ca esti o femeie puternica sigura pe ea.

Colectia din aceasta primavara de la Jolidon care se potriveste cu modul in care mama m-a inspirat de-a lungul anilor este Fresia Fresh:










Aceasta colectie imbina aerul romantic cu unul natural care te fac sa te indragostesti pe loc.O fundita aici, una dincolo, accente de perle si culori satinate, tot ce are nevoie o femeie pentru a se simti bine in pielea ei in orice circumstanta.

Este colectia femeilor puternice as spune eu care in spatele sacoului si al fustei business sunt asa cum vor ele sa fie, romantice, jucause si mereu gata pentru orice provocare.

Consider ca preferintele unei femei in ceea ce priveste lenjeria intima spun multe despre ele, iar intodeauna cei de la Jolidon au oferit posibilitatea oricarei femei sa isi exprime dorintele prin colectii indraznete si accesibile.

Sunt mandra de mama mea si de puterea de care da dovada zi de zi, sunt sigura ca daca ar fi fost un personaj dintr-o care ar fi putut fi reprezentata usor de o eroina neinfricata care are insa un suflet romantic .

Revenind la Marilyn Monroe, cred ca daca ar fi trait in timpurile noastre ar fi fost o clienta fidela a shop-ului Jolidon si ar fi reprezentat cu succes aceasta companie, insa daca au cumva nevoie de o noua imagine, o propun pe mama mea, pentru ca este persoana care va demonstra ca poate inspira o lume intreaga nu doar pe fiica ei.


Acest articol participa la Competitia anuala de blogging

No comments:

Post a Comment