Pagini

Monday 25 March 2013

Excursie matinala



Mirosul clatitelor proaspat use cu dulceata m-au facut sa ma trezesc din somnul de frumusete si cu toate ca vroiam sa fiu morocanoasa si sa arunc cu ceva in iubitul meu, buchetul de frezii din camera m-a facut sa zambesc si sa ma intind pentru inca cateva minute sub plapuma.

Intr-un final cand am reusit sa ma ridic in capul oaselor am obserat in mijlocul camerei geamantanul nostru de calatorii. In prima faza m-am panicat pentru ca nu stiam sa fi planuit vreo excursie, aniversarea noastra nu era si ziua mea trecuse de ceva timp. Speriata m-am dat jos din pat insa m-am impiedicat de o afurisita de cutie legata smechereste cu o funda rosie, pe ea scria mare "Vacanta perfecta!". Langa ce sa vedeti? Un bilet! L-am deschis entuziasmata insa inauntru scria doar atat "Ghici unde plecam maine?".

Am stat un pic si m-am gandit la ce anume se refera insa noroc ca mi-am amintit si de cutie. M-am chinuit cateva minute bune sa o deschid, iar inauntru am dat de un costum de baie.

Nu stiam exact la ce vacanta se poate referi? Eu o sa plec in vacanta? Departe de grijle de acasa, impreuna cu costumul asta turcoaz pe care l-am indragit pe loc, sau o sa plecam impreuna? Daca plecam impreuna atunci costumul lui unde este? Si de ce avem un singur geamantan in mijlocul casei?

Stiam ca vrea sa ma puna la incercare, nu urma sa imi spuna unde mergem, asa ca trebuie sa imi dau singura seama. Dar nu am nici un indiciu.

Ma inbufnez si ma trantesc in pat, musc cu pofta dintr-o clatita si ma mai uit o data la costum.

Sa mergem la Mamaia, sau la Venus? Stie ca mie imi place in Vama Veche, dar asta este un costum mult prea sofisticat pentru Vama Veche, acolo mai toata lumea face nudism, de ce sa imi cumpere un costum de baie pentru a merge in Vama Veche?

Poate mergem la Turci, dar stie ca mie nu imi place acolo, si nici mancarea lor nu o suport este lipicioasa si plina de grasimi, nu ca as fi o fandosita dar costumul asta de baie necesita o silueta bine aranjata.





BINGO!!!Stiam eu ca nu a uitat. Mergem bineinteles in Egipt, in Sharm El Sheikh doar l-am batut la cap cu plecatul asta in Egipt de cand ne-am cunoscut. Minunat, totul se leaga acum, deja imi inchipui marea de un turcoaz aprins...PAI BINEINTES! Costum turcoaz = mare turcoaz, ba mai mult stie ca o sa vreau sa fac ceva sporturi extreme pe apa si a ales perfect un slip comod si potrivit pentru astfel de activitati...





Deja simt briza marii cum imi imbata simturile, si cum soarele fierbinte ma perpeleste asemeni clatitei cu care stau inca in mana....

Este cel mai minunat iubit! Vacanta de vis costum de vis...

Am sarit repede din pijamale si am probat costumul, imi venea perfect.."Ehh asa da! Un iubit care sa te duca in Egipt, intr-o statiune minunata si care sa iti mai cunoasca si marimile la perfectie"

Acum inteleg de ce este doar un geamantan in mijlocul camerei, daca mergem acolo nu vom avea nevoie de foarte multe haine si mai ales isi va dori cu siguranta sa ma vada imbracata in acest costum de baie minunat...



La un moment dat iubitul meu intra in camera val vartej in pantaloni scurti:



-Draga mea, vad ca iti vine bine costumul de baie!

-Sigur iubitule, este perfect, dar si mai perfecta este vacanta pe care ai planificat-o tu in Egipt!

-Ce vacanta draga? Hai ca ne asteapta parintii nostrii, ai uitat ca azi mergem la bunica la Sulina?




Aricol scris pentru competitia anuala de blogging

No comments:

Post a Comment