Pagini

Thursday 28 March 2013

Geanta perfecta pentru amintirea perfecta

Va vorbeam acum ceva timp despre comorile pe care le putem gasi in genti uitate si buzunare captusite..ei bine proba a 12-a din concursul de blogging imi cere sa va povestesc despre geanta mea preferata. M-am uitat un pic cu teama la cuierul in care le am pe toate atarnate si mi-a fost tare greu sa aleg, insa mi-am dat seama ca una singura mi-a fost la bine si la greu alaturi.
Consider ca noi fetele putem sa spunem ca  geanta este asemeni unei bune prietene, pentru ca este mereu aproape de noi , are intodeauna ceea ce avem nevoie si ne ofera posibilitatea sa tinem doar pentru noi anumite obiecte sau secrete.
Pentru mine geanta perfecta nu trebuie sa fie foarte mare pentru ca nu imi place sa car multe lucruri dupa mine si sa ma simt libera atunci cand sunt pe strada, nu imi place sa simt ca am pe umar un geamantan intreg.
Geanta mea preferata indeplineste acest criteriu, este destul de incapataoare incat sa aibe loc portofelul, o carte cu care imi ocup timpul pe tren, un pachet de servetele umede un strugurel, telefoanele si uneori  cate un sandvish.
Geanta aceasta este exact ca mine, nu iese in evidenta dar te surpinde cu buzunarele interioare si cu capacitatea ei de a fi incapatoare in fiecare zi. Ceea ce mai este interesant este faptul ca fiind o geanta casual, o pot purta atat daca sunt in tenisi dar si daca am pantofi cu toc, lucru care ma scuteste de bataia de cap pe care as avea-o zilnic "Azi ce geanta sa imi iau?", culoarea ei neutra jucand un rol foarte important si putand fi asortata usor la orice tinuta.
Imi place ca buzunarele secrete pot ascunde biletele de amor, fotografii ale iubitului si cate si mai cate lucruri pe care vreau sa le tin departe de ochii lumii.
Cu toate acestea de curand am pus ochii pe o alta geanta (shhhh.... sa nu ma auda asta a mea, ca parca vad ca maine nu va mai vrea sa fie la fel de incapatoare), pe site-ul celor de la REEIJA:


Nu-i asa ca v-ati cumpara si voi o poseta noua? Eu doar cand o vad imi amintesc deja de prima geanta pe care am primit-o in dar de la mama si care arata asemanator. Voua ce va inspira gentile de pe site-ul celor de la Reeija?

Articol scris pentru competitia anuala de blogging

No comments:

Post a Comment