Pagini

Monday 18 March 2013

Omul paienjenel Vs Masina de Cusut

Cum sa intre Omul paianjen pe geamul ferestrei mele? S-ar parea ca nu a mai avut destula materie prima ca sa ajunga in podul casei asa ca m-am nimerit cu el impedicandu-se de pervazul geamului.
Ne-am uitat unul la altul ceva timp asa speriati pana cand am inceput sa radem. A intrat in camera si s-a asezat pe un scaun. Aflase ca mama mai cocheteaza cu croitoria si din cauza faptului ca regizorul care il angajase fusese recent parasit de sotie nu si-a mai putut permite sa ii dea niste haine noi , asa ca acum saracul cauta croitorii sa isi repare si el costumul de super erou.
M-am tocmit cu el la inceput, doar doar primeam si eu ceva remuneratie de la el pentru faptul ca il ajutam, dar s-ar parea ca super-eroii astia sunt oameni tare zgarciti.
L-am barfit un pic pe Batman, pare-se acesta fugea de ceva timp dupa Cat-women si il cam lasase fufa fara bani , casa si masini, si dragul de el inca o iubea.
La un moment dat i-a sunat telefonul, era Scufita Rosie,lupul o ameninta ca o va face sa manance doar de la fast-food si cum ea tinea la silueta s-a gandit ca acesta ar fi o urgenta si ar trebuii sa cheme de urgenta un salvator, din pacate Spider-man al nostru era el intr-o mare belea.
L-am lasat sa stea pe scaunul din camera mea, asigurandu-ma mai intai ca imi indepartez obiectele de valoare de mainile lui (am auzit eu de undeva ca nu se teme sa mai bage in buzunarul de la piept una alta). Norocul meu era ca , cu doar cateva zile inainte mama isi cumparase o masina noua de cusut sa poata satisface cererea colegelor de la munca de a le mai coase una alta si scapase de masina aia gen masa care scartaia si avea o roata ca de fantana atasata.
Sa va povestesc de vremea cand eram mic copil si pe masuta aia de cusut imi faceam temele? Sau de vremea cand mi-am prins degetele in roata aia afurisita de credeam ca le voi rupe? Sau sa continui? Zic sa merg mai departe ca poate imi fura Spider-man ceva din camera.
Masina asta noua de cusut o luase de pe internet (asta daca va treziti si voi cu spider-man la usa sa stiti ca o puteti gasi usor aici in acest magazin de electrocasnice care dragul de el are de toate pentru toti, cum zicea o veche vorba din popr (Au di toati)

Am subtilizat masina de cusut din camera mamei (noroc cu promotiile la electrocasnice ca pe cea veche cu roata nu o puteam urni din loc nici sa ma bati, cred ca nu a mai fost miscata din loc de cel putin 20 de ani, o sa dispara o data cu casa, sau daca vine valu sa imi ia calu ii dau la schimb masina de cusut )  si norocul meu ca se numeste Talent, pentru ca face totul singura, mai putin cartofi prajiti caci tine la silueta, masina de cusut , nu mama!
Cum spider-man este un super-erou, costumul lui este de asemenea un super-costum pe care nu am vazut nici urma de cusatura de cand a aparut spider-man prima data pana in ziua de astazi.- Chiar asa, ati vazut voi vreo cusatura in costumul asta? Sa va dau si o poza sa va uitati un pic?
Eu una nu am vazut si noroc ca, asa cum trebuie sa faca oricine, inainte sa ma pun sa ii cos costumul astuia, care deja pusese ochii pe chitara mea, m-am apucat sa citesc instructiunile (masinii de cusut nu chitarii ca pe alea le stiu pe dinafara).
S-ar parea ca masina asta minune, poate sa faca cusaturi invizbile, m-am gandit acum de unde fac eu rost de ata invisibila, dar in loc de ata am folosit ceva panza de la paienjenelul asta de statea uimit pe scaun.
Norocul meu a fost ca nu a trebuit sa bag panza in ac, masina s-a ocupat singura de asta. Deja in momentul asta ma steptam sa se ridice de pe masa si sa inceapa o lupta intre cei doi. Spider-man ar arunca cu ceva panza lipicioasa, masina ar trece panza prin ac in mod automat si ar coase ceva funie cu butoni care l-ar face pe micutul paianjen sa planga.
Oricum l-am dezbracat repede pe paienjenel si i-am aruncat un halat roz pe spate (doar nu era sa vada vecinii ca am un ciudat dezbracat in dormitor). M-am asezat in fata masinii de cusut si m-am rugat ca totul sa mearga bine. Si a mers, inca cum, masina asta a cusut singura costumul, l-a facut elastic, i-a pus ceva butoni pe ici pe colo si putina danteluta. Arata minunat ce sa mai.
La final insa domnul Painajen a strambat din nas, i-am intins adresa site-ului unde am gasit masina de cusut si i-am zis sa mearga frumusel la mamicuta lui ca doar doar ea va putea stapani masina asta data naibii.

Articol scris pentru Competitia anuala de blogging

No comments:

Post a Comment