Pagini

Saturday 30 March 2013

Perfecti in imperfectiuni?



Mi-am dat seama ca de cand m-am inscris in nebunia asta de competitie cu "Spring Blog",am reusit sa imi dau seama ca am un stil specific de a scrie. Un stil care de cele mai multe ori nu este pe placul tuturor, nici nu ar avea cum. Un stil caruia ii mai lipsesc cateva litere, sau care contine si cuvinte pocite din cauza ca atunci cand scriu mintea mi-o ia inainte si degetele mele incearca sa o urmareasca, nu s-au obisnuit si nici invatat ca nu este la fel de usor ca atunci cand canti la chitara.

Dupa fiecare proba am urmarit si articolele scrise de ceilalti concurenti, si de fiecare data imi mai pica cate o fisa ( as fi putut fi bogata pana acum), insa in seara asta am realizat ca imi plac idelie lor dar ei nu sunt asemeni mie si nici eu nu voi asemeni lor vreodata, motiv pentru care articolele scrise de mine vor fi intotdeauna originale.

Sunt plictisitoare, aroganta, narcisista, cu capul in nori, poate prea ironica uneori, dar sunt eu cu bune cu rele, asa cum fiecare ar trebui sa se accepte pe el insusi, asa si eu imi accept ideile si modul de a scrie.

Imi pare sincer rau sa vad ca lumea asta virtuala si mass-media in general te face sa vrei sa fi perfect. Nu poti fi perfect insa intr-o lume imperfecta si asta nu iti spune nimeni, si astfel te lasa intr-o stare de letargie din care speri sa iesi candva....

Am mai spus-o si o voi mai spune, nu scriu pe blog ca sa am fani ( nu ca as avea:)) ), scriu pentru ca asta ma ajuta pe mine sa ma descarc, ma ajuta sa ma exprim, ma face sa simt ca mi-am impus intr-o oarecare masura punctul de vedere fie ca primesc sau nu feedback de la voi....

Scriu de placere, si scriu in stilul meu...oricare ar fi acesta.



2 comments:

  1. Cum, tu nu scrii pentru fani...pai... :((...credeam ca si eu sunt fanul tau.
    Si acum sa fiu mai serios...bah, cui nu-i place sa nu ceteasca si cui ii place sa "pofteasca"!
    SCRIE si atat! Cand o sa ne plictisim de tine o sa-ti dam unfriend :D! Si atat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks...the point was that i was getting confused about my writing:) dar am realizat ca nu am de ce:) i'll keep writing o matter what!

      Delete