Pagini

Saturday 30 March 2013

Un cadou pentru o viata intreaga



Pe masa din sufragerie un teanc de invitatii, langa ea cateva pungi pline cu funde, panglici, si o cutie cu baloane care asteapta sa fie umplute cu aer. Cateva cataloage cu flori stau aruncate pe canapeaua din fata mesei.

Planific cea mai frumoasa zi din viata noastra si simt ca ceva lipseste. Avem rezervat un local frumos si cochet undeva la iesire din oras, jumatate din invitatii au fost trimise, am gasit o trupa sa cante , rochia este deja in dulap, insa simt ca lipseste ceva...

In afara de rochie tot ce pun la cale va fi destinat invitatilor nostri, va fi aranjat pentru ca ei sa se simta bine la nunta noastra, dar eu? Oare nu merit sa ma bucur in ziua respectiva si eu de un cadou pe care sa mi-l ofere eu mie? In care sa imi multumesc eu mie pentru alegerea facuta?

Am deschis calculatorul si nu stiam ce anume vreau sa caut, sau sa cumpar, sau de ce anume am nevoie, pana am dat de o poza care mi-a atras atentia :


Am comandat setul pe nerasuflate, a fost prima data in viata mea cand nu m-am simtit egoista pentru ca imi cumparam ceva mie,

In acel moment am realizat ca merit ca in ziua respectiva sa ma rasfat si eu pe mine insumi un pic. Sunt de parere ca ar trebui zilnic sa incercam sa ne facem mici cadouri noua insine insa suntem mult prea prinsi in valtoarea aceasta nebuna a vietii si uitam sa dam importanta lucrurilor care conteaza, in acelasi timp uitam de noi.

Mi-am dat seama ca este foarte important sa ne facem cadouri din cand in cad, pentru ca aceste cadouri cu siguranta ne vor merge la inima si ne vor face pe plac mereu. Cadourile pe care le primim de la ceilalti, mai ales de la persoanele cunoscute ne fac intotdeauna placere, insa este o placere de scurta durata deoarece gusturile si parelile ni se schimba o data cu trecerea timpului, insa in momentul in care iti faci singur un cadou acela va ramane aproape de tine o viata intreaga.

Nu este usor sa iti faci un cadou tie insuti insa daca o vei face, va fi unul din acele lucruri pe care nu vei regreta ca le-ai cumparat.


Articol scris pentru competitia anuala de blogging

No comments:

Post a Comment