Pagini

Monday 8 April 2013

Jurnal de bord din vagonul 2

           Azi mi-am dat seama ca aici fiind un spatiu pe care il pot cosmetiza cum doreste inimioara mea pot de asemenea sa scriu cate si mai cate bazaconii...astazi o sa va povestesc o intamplare petrecuta in tren. 
         Doi prieteni unul in drum spre Bucuresti, unul spre Sinaia, in doua trenuri diferite converseaza despre ce se intampla in jurul lor:



Andrei: Jurnal din tren : ... Puncte puncte sa fie cat mai suav ...

Unul se afla in fata si foloseste priza ..nu ma lasa si pe mine ..dar am bateriile full oricum .. Urasc ca foloseste priza .. Are un macbook pro ..sper sa i se arda ..
Are wifi .. I'am vazut parola..este foarte iritat ca ii mere netu prost .. Stau incognito pe wifi'ul sau mai rau ca un tigan incognito..
Postez pe peretele tau sa fie cat mai dubioasa treaba



trenul mai face cativa metrii...


Andrei Update de acum cateva sute de mio de ani ..da ..ani .. Aici suntem intre spatiu si timp si nu am limita la caractere ..
Un copil de 6 centimetri are un buton cu un singur telefon ..a devenit prost prea devreme .. Toata lumea are mere .. Ce rimeaza ..
Are o bunica ce sta pe twitter .. Rock matusa ..
Copchilul inca ma irita ca vorbeste tare la butonul cu un singur telefon .. Cineva sa imi doneze o maciuca ..

Andrei Draga jurnal......(Suav finger mode)

Stiu ca au trecut 100 de ani de cand am scris ultima data in tine ..
Care sa fie viata mea ? Pai ma aflu in tren ca de obicei .. Parca ti'am mai povestit ultima data acum 5 minute ..
Anyway .. M'am modenizat scriu in romgleza .. Trenul are priza in baie dar nu este europeana ..paradox ..ce'mi place cuvantu asta paradox ..
Acest tren are wc'ul curat si hartie igienica cu miros de piersicuta are chiar si manual de utilizare .. Este peste limita mea de om prost sa inteleg acel manual de utilizare ..
Nu am folosit'o pentru ca sunt prost .. Si nu'mi plac piersicile
Pe data viitoare


Anca   Eu acum m-am urcat in tren si este gollll. Te compatimesc Andrei. Ganduri bune amestecate cu albumul de la selah sue trimit catre tine
Andrei  Nu draga mea iluminata universala cu al 5'lea ochi deschis .. Is inca la al 4'lea mai am de farmat nitel si te ajung ..
Prezenta ta emite asa multa nepasare mistica a tot ceea ce inseamna plinatate socio romaneasca incat a alterat realitatea dintr'e spatiu si timp.. Trenul tau din jurnal e plin dar tu l'ai facut gol .. Un skill ce musai sa il adaug si eu la special talent

Anca  Ai nevoie probabil de niste casti mai puternice..ca sa o citam pe artista noastra autohtona, " cu castile pe cap merg singura pe tren ". Si mi-e si pohui ca vine controlorul


Tudum Tudum Tudum



Anca   Update..o data cu nasul a venit si o baba in compartiment...ma simt ca intr-in dulap pe roti umplut cu naftalina

Andrei  Ascult in flames fara casti volum maxim .. Ma simt marginalizat nu imi da nimeni atentie .. Dar il blestem pe copcholul ce poseda butonul cu un singur telefon caci spurcul dracos a urlat din strafundul vaginului Am ajuns La BUCUREEESTI !!
Andrei  Vezi tu Anca ..trebuie sa inveti sa iti controlezi puterile ..caci acel skil iti mananca multa chakra

Anca  Stii ca probabil discutia asta se va transfoma intr-un post pe blog?:)) eu am de suportat doar 1 h mirosul de naftalina...serios oamenii astia isi spala hainele cu naftalina????
Anca  Imi pare rau ca discutia se va finaliza relativ brusc...telefonul asta destept care se vrea a fi smartphone nu stie sa fie deloc econom

Andrei De aceea e bine sa ai un as in maneca .. Baterie rezerva ..cum am eu ..
Defat e invers Blogul s'a transformat in post pe discutie ..

Andrei  Nase : Si tu ai bilet ...?! (Sad face..nu are tigari)
Eu : ....da ...am bilet..


Anca   Si la mine s-a uitat stramb.ma intrebase daca merg la sinaia...nu de fapteeg la galati dar am considerat ca bilet pana la sinaia e de ajuns
Anca   Damn phone

Andrei  OWNED ! 
Anca 1 Nas 0 =))

Anca   Soon intru in zona fara semnal ca doar suntem i romania si nah...revin cu update cand ajung in civilizatie
Anca  Sper sa nu ma atace regina naftalinei in tunel..noroc ca macar avem becuri in tren


Andrei  Ma voi acoperi si eu cu plapuma universala invizibila .. Pocneste o planeta sa stiu ca esti tu


Tudum Tudum Tudum... un tren intra in tunel altul goneste nebun catre Bucuresti....
Anca  Am scapat cu viata din tunel.trenul opreste in predeal vagonul in care stau are vedere fix la panoul pe care scrie MARE "predeal" baba ma intreaba daca am ajuns in predeal...si apoi se intereseaza daca merg la galati...clar mi-a pus gand rau


Andrei =)) sfinte cacat ai langa tine o baba tiganca credincioasaAndrei Individul cu calculatorul mar inca foloseste priza


Anca   Naftalina era insuficienta baba s-a descaltat...spre norocul meu mai am doar 20 de min pana acasa
Anca   Si are sosete roz cu buline...am un zambet tamp pe fata.sper sa nu se prinda ca e din cauza ei

Suna telefonul babei, il cauta innebunita in geanta intr-un final il gaseste sub portofel:

Anca   Conversatie la tel :
Am trecut de azuga,mananc niste paine prajita..mai e o fata langa mine dar coboara la sinaia si mai e unu in fata....sa mancati si voi da? Da? Cum e fara mine acolo? Da..m-am descaltat..sa nu mai plangi.ai plans? Ai nevoie de odihna multa...hai ca mai vb pe traseu..nu mai plange casca ochii..aici e inchis e innorat asa..sa nu plangi..pupici...

Continua apoi sa mance bake rolls

Andrei  Am o tipa instabila emotional paralela cu locul meu ..detine aifon alb cu roz ..

Anca   Busteniiiiiii..inca 10 min...sfantu gogu sa m-ajute sa scap cu bine de baba...deja ma vad rapita....acum s-a urcat si o pustoaica in tren si ceva pustani cu bagaje


Andrei Simt un miros imputit .. Ma apropii de bucuresti ...
Update hopa si campul epic cu mult gunoi


Anca   Pustanii au mutat-o pe baba..si pe mine...baba sta in fata cu un tanar..il compatimesc
Anca   Astia sunt cercetasi nici nu au asezat bine bagajele si au inceput sa se joace nush ce....ce oameni..nasul are ipad are ochelari si sta cu el la un metru departareAnca  Am ajuns in sinaia...long live CFR


Andrei Cat stai ? Poate ajung si eu ..


Trenul opreste in Gara...baba ramane cu pustunal, cercetasii s-au apucat sa se joace..iar amicul nostru ajunge si el intr-un final in Bucuresti.


No comments:

Post a Comment