Pagini

Wednesday 10 April 2013

Tu esti fericit?

Am fost la o mica plimbare cu catelul meu si pe drum spre casa m-am intrebat daca sunt fericita…raspunsul a venit usor din interior asemeni unui fulger..”NU”.Acum intrebarea care urmeaza in mintea tuturor ar fi”de ce?”..ei bine nu prea am motive de bucurie…ma simt cam goala pe dinauntru, iar cei care vor sa umple acest gol nu fac decat sa il adanceasca si mai mult….de cateva zile nu am mai vorbit cu nimeni,decat cu cateva perosane pe internet..dar acest lucru nu imi da dreptul sa spun ca “am vorbit”,lumea virtuala iti da o groaza de “variante” si de “oportunitati”,insa te trezesti la un moment dat ca de fapt nu iti ofera nimic,ci doar tu iti imaginezi ca primesti ceva…cati dintre voi nu mergeti la serviciu sau la scoala , si abia asteptati sa ajungeti acasa sa mai “vorbiti” cu “prietenii” virtuali…si asa ajungi sa te trezesti intr-o zi ca prietenii virtuali vor ramane virtuali, iar cei reali s-au detasat de tine…..oricum…nu asta era ideea, am deviat de la subiect si tot trista am ramas…am un mare defect iubesc prea mult, iar in momentul asta ma simt secatuita, si simt ca nu mai am pe cine sa iubesc…stiu , e ca naiba…dar n-am ce face, decat sa ma gandesc ca sunt oameni care au probleme mult mai grave decat “problemele” mele si ca aceia sunt cei care au dreptul sa se considere nefericiti….macar de as fi avut chitara sa ma ajute sa trec peste starea asta…..voi…fiti fericiti….


No comments:

Post a Comment