Pagini

Thursday 5 September 2013

E de ajuns sa iubesti?

Fiecare dintre noi are un autor preferat, al meu insa este cel mi tare:




 NU  E  DE  AJUNS  SA  IUBESTI
                                       -Jacques Salomé



Nu e de ajuns sa îi spun te iubesc daca nu pot primi toata aceasta dragoste în mine,
Nu e de ajuns sa vreau sa fiu iubit daca relatia mea nu este în accord cu darul iubirii primate
Nu e de ajuns sa îmi exprim dorinele,trebuie de asemenea sa accept sa nu le impun.
Nu e de ajuns ca ea sa-mi spună dorinele ei,daca nu stiu sa le primesc sau sa le amplific.
Nu e de ajuns sa o las sa creadă ca vreau o relaie de cuplu când eu îmi doresc doar sa ne întâlnim.
Nu e de ajuns sa răspund ateptărilor ei daca nu stiu sa le exprim pe ale mele.
Nu e de ajuns sa o las sa creadă ca mă poate iubi ,daca mie mi-e teama de iubire sau mi-e frica sa devin dependent.
Nu e de ajuns sa mă las iubit daca nu sunt sigur de propriile mele sentimente.
Nu e de ajuns sa fiu pasional daca nu disting nevoile ei de ale mele.
Nu e de ajuns sa mă arat cu ea daca nu o vad când suntem împreuna.
Nu e de ajuns sa îi promit ziua de mâine daca nu sunt capabil sa trăiesc în prezent.
Nu e de ajuns sa îi spun: vreau sa trăiesc cu tine daca nu sunt eliberat de angajamentele mai vechi.
Nu e de ajuns sa îi spun: poti conta pe mine daca eu sunt încă dependent.
Nu e de ajuns sa îi fiu fidel daca simt ca nu îmi sunt fidel mie însumi.
Dar uneori e de ajuns sa-mi asum riscul de a spune toate acestea si mai multe pentru a începe sa construim împreuna dincolo de întâlnire, o relatie plina de viaţă






No comments:

Post a Comment