Pagini

Tuesday 10 September 2013

Tu cum te simti sa fii roman?

      Bai frate...deci serios ma enervez in pana mea....toata lumea se vaita acum ca omoram cainii fara stapan..pai cine mama masii i-a facut sa fie fara stapan?! Nu tot "iubitorii" de animale care i-au abandonat, sau care trec in fiecare zi pe langa ei si nu ii duc la un adapost ceva....
      Am crescut caini luati de pe strada, am si avut multi caini de care am avut grija...am fost si muscata de propriul meu caine si alergata de un altul de pe strada, dar asta nu inseamna ca le vreau raul, insa sa imi fie frica ca in anul 2013 sa merg pe strada si numai sa ma gandesc ca exista posibilitatea sa ma atace o haita de caini, este ceva ireal....
       Exista fonduri care nu sunt folosite pentru a duce cainii la adaposturi...exista o groaza de asociatii care protejeaza chipurile animalele...unde erau inainte ca acesti caini fara stapan sa se inmulteasca asa mult?! ce au facut ei ca sa scada numarul cainilor fara stapan...
       Acum vad posturi in care se arunca vina pe nu mai stiu ce oameni publici ca au acceptat si au fost de acord cu eutanasierea....Da e trist si inuman ce se intampla dar ma gandesc ca viata unui om e mai importanta decat a unui caine fara stapan...daca il iubeai avea un stapan si nu ajungea in situatia asta....Toata nebunia asta avea sa apara la un moment dat, chit ca aparea la televizor un caz asemanator cu al lui Ionut chit ca nu...Suntem o tara plina de caini fara stapani, ne e frica sa iesim noaptea pe strazi la noi in cartier...                 Mergeti in strainatate , ia spuneti, cati caini fara stapani ati vazut pe strazile lor? Doamne ajuta am fost in strainatate Cehia, Portgalia, Tunisia, Franta, Olanda,Austria etc, nu imi amintesc insa sa fi vazut urma de catel fara stapan pe strazile lor. Poate o sa spuneti ca am frecventat doar centrul oraselor in care am fost si din cauza asta nu i-am vazut, ehhh ia mergeti voi frumusel in centrul Bucurestiului, cati caini vedeti? Asa in primele 10 minute...
          Poate ca masura la care s-a ajuns este una extrema, insa la noi in tara s-ar parea ca alftel nu merg lucrurile si avem doar doua variante : Ori nu facem nimic, ori facem o alegere mult prea radicala.
        14 zile e mai mult decat suficient ca mare parte din cateii fara stapani sa fie salvati.
        Sper sa putem si noi in cativa ani sa ne numim o tara civilizata.



No comments:

Post a Comment