Pagini

Wednesday 9 October 2013

Cum sa ai o dimineata plina de energie si zambete?

Uras diminetile asa cum urasc ziua de luni. Ma trezesc ciufulita si adormita, abia nimeresc sa ajung pana la periuta de dinti, am ochii incetosati si aproape ca alunec pe faianta din baie.Ajung in bucatarie , geamul e deschis si simt cum imi intra racoarea diminetii pana in oase.
Azi simt nevoia sa imi diversific micul dejun iar acest gand m-a dus imediat cu gandul la filmele alea americane in care lumea ia micul dejun in bucataie, mananca paine prajita si bea suc natural. Am deschis usa la frigider, cutia cu suc de portocale er acolo, imi torn un pahar dar dupa prima inghititura imi doresc sa nu mai vad portocale in viata mea. Sucurile astea din cutie au cateodata un gust foarte ciudat , in plus este mentionat pe cutie ca "pot contine urme de portocale"...ei bine eu vreau doar portocale nu urme.
Ma asez la laptop si incerc sa ma gandesc la o solutie, astfel incat micul dejun visat sa aibe intradevar un gust bun, Am dat de un magazin online unde poti gasi de toate pentu toti . Nu a durat mult pana am gasit exact ceea ce cautam:
Ce este special la acest storcator de fructe  este faptul ca procesul de stoarcere al fructelor se face fara frecare sau incalzirea sucului, pastrand calitatile nutritive ale fructelor,  stoarcerea facandu-se prin presarea la rece a acesora.. Mai mult de atat acest storcatore extrage pana la 6 vitamine din fructele sau legumele pe care le folosesti dar iti ofera si de doua ori mai mult suc decat un storcaor obisnuit.
Citind descierea storcatorului acesta mi-am dat seama ca este cea mai buna alegere pe care o poate face cineva care isi doreste sa inceapa sa aibe un stil de viata sanatos.
Chiar daca pretul lui te poate face sa dai un pic inapoi exista si posibilitatea de a cumpara apartul in rate mai mult decat accesibile, pe langa asta primesti si o garantie timp de 24 de luni iar pentru motor 60 de luni, ceea ce nu prea gasesti la alte storcatoare.
Nu am stat pe ganduri si l-am cumparat. Dupa ce am primit coletul acasa l-am aranjat frumos in bucatarie si m-am dus linistita la somn.
Dimineata nu a intarziat sa apara, m-am indreptat cu aceiasi ochi incetosati spre bucatarie, am pus cateva portocale in storcator si pana m-am spalat pe fata sucul era gata. Doar o gura din pretiosul suc galben m-a facut sa zambesc si sa incep ziua asa cum ar trebui toata lumea sa o inceapa, plina de energie si cu zambetul pe fata.
In ond nu e asa greu sa ai un regim de viata sanatos si sa incepi sa iubesti diminetile, poate ca ai nevoie doar de storcatorul potrivit.



Articol scris pentru Super blog 2013


No comments:

Post a Comment