Pagini

Thursday 17 October 2013

Din ciclul cum sa gasesti pensiunea perfecta pentru vacanta perfecta?

Cum e posibil ca un grup de 50 de oameni sa gaseasca intr-un timp scurt un loc undeva in mijlocul naturii care sa le ofere nu numai confort dar si posibilitatea de a organiza diferite activitati? De fiecare data cand am organizat un team-building ba cabana era prea mica, ba nu era mereu apa calda, ba nu aveai nici o activitate ba totul era mult prea scump pentru bugetul nostru de austeritate.
De acum ne-am gandit sa planuim din timp o excursie, undeva la munte dar problema cazarii a aparut din nou. Intrebari precum "cum ajungem acolo?" "si ce o sa facem?" "si ce facilitati ofera oamenii aia?" nu vor intarzia sa apara.
Avand in vedere ca vine iarna, si statiunile turistice precum Predeal, Sinaia, Busteni , Azuga sunt deja mult prea aglomerate pentru gusturile noastre ne-am indreptat atentia catre un loc mai putin "popular" dar pe care aveam de gand sa in popularizam noi. Statiunea Straja.

Nu stiti nimic despre Straja? Pacat este un loc incarcat de energie, pare se ca acolo se gasesc ceva canale energetice care sunt in stransa legatura cu piramidele din toate colturile lumii, ca sa nu mai mentionam partiile de ski, schitul straja. crucea eroilor si asa mai departe.
Deci am gasit destinatia, ne trebuia insa si o pensiune in straja care sa faca mai mult decat sa ne ofere casa si masa, Cautarea nu a durat mult si am gasit ceea ce ne doream la Vila Alipin din Straja.

Ei bine pe langa faptul ca vila este foarte incapatoare mai aduce in plus si diferite activitati cum ar fi excursii la monumentele turistice din jur , mai mult poti solicita sa faci tiroliana, escalada, paint ball, rafting...avand in vedere ca noi avem de gand sa mergem iarna ar fi fost placut sa existe si ceva cursuri de ski pentru incepatori dar haideti sa fim seriosi aratati-mi voi mie o vila care sa ofere toate aceste facilitati...ca sa nu mai zic ca programul pentru grupuri este unul care nu te va lasa sa stai pe loc nici macar cat sa savurezi delicioasele preparate din bucataria propie.

Ei bine mie mi-a lasat deja gura apa preparatele din restaurantul lor, asa ca in momentul in care le-am propus colegilor mei sa mergem acolo nici macar unul nu a ezitat.
Statiunea este situata in creierul muntilor asa ca peisajele te vor lasa cu gura cascata si iti vor pune sangele in miscare cu diversele activitati pe care le au pregatite pentru voi. Sa va arata despre ce este vorba:


Daca pozele nu va conving eu zic sa faceti urgent o rezervare si sa dati o fuga pana acolo. Merita sa aveti parte macar de cateva zile in care sa iesiti din cotidianul asta anost iar o vacanta la Straja va poate oferi acest lucru si chiar mai mult de atat.

No comments:

Post a Comment