Pagini

Tuesday 28 January 2014

Ma enerveaza...




Mă enervează uşurinţa cu care oamenii acceptă sistemul şi închid ochii, lăsându-se conduşi de mână ca orbii.
Mă enervează cei care cred în grupări teroriste inventate de americani.
Mă enervează "cortegiile funerare" de pe trecerile de pietoni din ardeal, loc unde oamenii se grăbesc urcându-se pe melci.
Mă enervează casele în care se află rafturi sau biblioteci pline de bibelouri în loc de cărţi (în special Cristoşi şi Fecioare Mării).
Mă enervează oamenii care au multe cărţi, dar nu citesc.
Ma enerveaza oamenii care nu au carti deloc.
Mă enervează oamenii care se lasă conduşi de zei inventaţi de strămoşi cu mii de ani în urmă.
Mă enervează proştii.
Mă enervează lipsa de respect a bătrânilor faţă de tineri.
Mă enervează mocirla politică.
Mă enervează colindele lui Hruşcă.
Mă enervează cei care au tentative nereuşite de sinucidere.
Mă enervează pipiţele blonde.
Mă enervează cei care întârzie tot timpul şi nici măcar nu se deranjează să inventeze un motiv.
Mă enervează cei care cred în extratereştri verzi cu antenuţe.
Mă enervează întrebările stupide de la interviurile de angajare.
Mă enervează preţurile psihologice în proporţie de 99,9999999%.
Mă enervează gripele de vară, pâinea cu secară, laptele de soia muls din plantele de soia.
Mă enervează poliţiştii şi faptul că pizza ajunge mai repede decât ei la domiciliu.
Ma enerveaza lipsa.
Ma enerveaza sa astept.
Ma enerveaza faptul ca sunt nervos tot timpul. Bine ca nu ma manifest prea des :))
Mă enervează, mă enervează, mă enervează !!!



by Vi Ce

No comments:

Post a Comment